چطور خانم باهوشی که دوسال و نیم در عزای مادرش افسرده شده بود تنها با یک جلسه حالش خوب شد و زندگی جدیدی را شروع کرد؟

چطور جوان پرتلاشی که ورشکستگی مالی‌اش او را از پا درآورده بود توانست با یک روش ساده ذهنش را برای موفقیت بازسازی کند؟

چطور خانم باهوشی که دوسال و نیم در عزای مادرش افسرده شده بود تنها با یک جلسه حالش خوب شد و زندگی جدیدی را شروع کرد؟

چطور جوان پرتلاشی که ورشکستگی مالی‌اش او را از پا درآورده بود توانست با یک روش ساده ذهنش را برای موفقیت بازسازی کند؟

چه چیزی باعث شد دختر زیبایی که سالها ذهنش درگیر عشق از دست رفته‌اش بود و ناخودآگاه هر رابطه‌ی جدیدی را پس می زد دوباره خودش را پیدا کند و بتواند همسر رویایی‌اش را پیدا کند؟
چطور مردی که بعد از سالها زندگی با همسرش احساس می‌کرد دیگر به او عشقی ندارد توانست احساسش را احیا کند و دوباره زندگی عاشقانه‌ای را تجربه کند؟
چه چیزی کمک کرد خانمی که به خاطر یک تصادف سالها دچار ترس شدید از رانندگی شده بود بتواند با اعتماد به نفس رانندگی کند؟
چه چیزی باعث شد کارمندی که هر روز در محل کارش با احساس بد نسبت به همکارش با زجر کار می‌کرد بتواند رابطه‌اش را اصلاح کند و از ساعتهای کاری‌اش لذت ببرد؟
چطور مدیری که در جلسات کاری‌اش دائم عصبانی می شد قدرت کنترل احساساتش را پیدا کرد و به مدیری توانمند و محبوب تبدیل شد؟

چه چیزی کمک کرد که جوان درس خوانی که علی رغم دانش بالا دوبار پشت کنکور بماند در سومین سال آزمونش با اقتدار در رشته ی روانشناسی که عاشقش بود قبول شود؟
چه چیزی به آقایی که سالها با حرص و عصبانیت با شریکش کار می‌کرد کمک کرد تا هم احساسش را اصلاح کند و هم درآمدش افزایش یابد؟
آیا اینها واقعیت دارد؟

قطعا
ما می توانیم به سادگی مهارت مدیریت احساساتمان را بدست آوریم

چطور توقع دارید با ذهنی که درگیر گذشته است موفق شوید؟
همه‌ی ما می‌دانیم که باید در چنین مواقعی مثبت‌نگر باشیم و اساتید زیادی بارها و بارها به ما گفته‌اند که گذشته درگذشته، اما در عمل هنوز هم درگیر آن ماجرا هستیم و نمی‌توانیم ذهنمان را مدیریت کنیم.
NLP که در ترجمه‌های فارسی به آن برنامه‌ریزی عصبی کلامی می‌گویند با شناختی که از ساختار مغز و ذهن به ما می‌دهد به سادگی و با روش‌هایی قابل اجرا به ما کمک می‌کند تا بتوانیم به راحتی در مواجهه با مسائل فوق مدیریت خود را به دست بگیریم و از تلخ‌ترین و سخت‌ترین خاطرات و افکار منفی عبور کنیم.

حدود 15 سال است که این روش را در ایران و اروپا و امارات تدریس کرده‌ام و هر بار با افرادی روبرو شده‌ام که آرزو می‌کردند کاش سالها قبل با این روش ساده و بسیار کاربردی آشنا می‌شدند
تکرار فراوان این روش و اجرای آن روی هزاران نفر طی این سالها به من کمک کرده تا به بهترین شکل ممکن آن را آموزش دهم
به عنوان مستر بین المللی NLP و مدرس و مشاوری که از سال 81 تاکنون به طور مستمر در حال یادگیری و آموزش هستم، به جرأت می‌توانم بگویم این روش چیزی شبیه معجزه است و البته دلیلش این است که متأسفانه ما انسانهای هزاره‌ی سوم آنقدر غرق در بیرون از خود شده‌ایم که زمان کافی برای شناخت خود صرف نمی‌کنیم.

من در این کارگاه آموزشی که بعد از سالها به شکل ویدئویی و با تمرینهای عملی قابل اجرا، آماده شده به شما روشی را آموزش می‌دهم که بتوانید به راحتی و در کمتر از 5 دقیقه، ذهنتان را سبک و رها کرده و حتی با فکر کردن به تلخ‌ترین خاطرات گذشته نه تنها دچار تنش و احساسات منفی نشوید بلکه حتی بتوانید به آن خاطره‌ی تلخ بخندید.
شما در این ویدئوی آموزشی و در طی حدود 3 ساعت ، که کاملا عملی و در یک کارگاه آموزشی واقعی اجرا شده به سادگی متوجه این موضوع می شوید
در این ویدئو، غیر از اجرای تمرین‌های گروهی که می توانید همانند همه‌ی حاضرین انجامش دهید ، روی دو نفر از شرکت کنندگان به صورت مجزا تکنیک را پیاده کردم و شما به سادگی می‌توانید شاهد تغییرات احساسی افراد طی چند دقیقه باشید.

          

در ویدئوی توضیح دوره هم نظر برخی از شرکت کنندگان را می‌بینید و می‌شنوید که چطور این دوره کمک کرده حس و حال بهتری را تجربه کنند.
بدون شک چیزی که در این کلاس یاد می‌گیرید یکی از مهمترین مهارتهایی ست که هر کسی برای رسیدن به حال خوب و عبور از نگرانی‌ها و مشکلات و گرفتاری‌های زندگی به آن نیاز دارد.
در بخش ابتدایی این کارگاه در مورد مغز و ذهن و نحوه‌ی کارکرد و استفاده‌ی صحیح از آن مطالبی می‌آموزید و در ادامه تمرین‌های عملی را قدم به قدم انجام می‌دهید و بعد از انجام تمرینات و تسلط بر تکنیک آنقدر قوی می‌شوید که می‌توانید در هر شرایطی از تکنیک استفاده کنید
چه در زمانی که با فردی بحثتان شده و حالتان بد شده است
چه در روبرویی با سخت‌ترین و تلخ‌ترین مسائل زندگی
همه می‌دانند که ما توانایی این را نداریم که جلوی اتفاقات تلخ زندگی را بگیریم، اما می توانیم خودمان را آنقدر رشد دهیم و قوی کنیم که از آنها به سلامت عبور کنیم
اگر به فکر این هستید که آرامش بیشتر و عشق و موفقیت حقیقی رو تجربه کنید یادگیری این مهارت به شدت توصیه می‌شود.

فهرست