دوره ی جامع دشت اوّل

صفرتاصدفروش حرفه ای

دشت اوّل همیشه کلمه ای ارزشمند در بازار بوده و از قدیم به عنوان برکت برای شروع کسب و کار محسوب می شد، به این فکر کنید اولین پولی که در هر روز از مشتری دریافت می کنید چه احساسی در شما بوجود می آورد؟

 از طرفی کاسبی که اصطلاحا دشت نکرده چه حس بدی را تجربه می کند؟

همه ی افراد موفق و ثروتمند جهان یا خودشان فروشندگان حرفه ای هستند یا به نقش فروش در مسیر رشد کسب و کارشان واقفند .

هر کسی در هر کاری که باشد یک فروشنده است.

اشتباه بسیاری از افراد این است که گمان می کنند صرفا کسانی که با عنوان شغلی فروشنده فعالیت دارند باید این مهارتها را یاد بگیرند.

در صورتی که یک وکیل ، آرایشگر، مربی ورزشی ، پزشک، طراح سایت، مدرس، حسابدار، خیاط، مشاور املاک، عکاس و فیلمبردار، گرافیست، تاسیساتی، نقاش ساختمان همه و همه فروشنده هستند چون فقط تا زمانی پول در می آورند که مشتری داشته باشند و چگونه می توان بدون یادگیری مهارتهای فروش ،مشتری های خوب و فروش زیاد و  سودبالایی  داشت؟

همه ی فروشندگان موفق می دانند نباید منتظر بمانند که شرایط بازار خوب شود چون هیچوقت این اتفاق نمی افتد.

این ما هستیم که در هر شرایطی باید بهترین کارهای ممکن را برای بهبود وضعیت بازار خودمان انجام دهیم.

همه می دانند دیگر نمی توان با روش هایی که در سالهای پیش جواب می داد در این بازار پر رقابت دوام آورد.

اینکه چند سال تجربه ی فروش دارید خیلی مهم نیست ، مهم این است آیا خودتان را به روش ها و فرمول های جدید برای کسب بهترین نتیجه از بازار مجهز کرده اید یا نه.

فروش و بازاریابی مهارتی میان رشته ای است و شما برای اینکه بتوانید به عنوان فروشنده ی محصول یا خدمت یا حتی ایده تان عالی عمل کنید لازم است فروش را به صورت چند بعدی یاد بگیرید.

طبق بررسی ها بیش از 90 درصد از افرادی که با مشتری سروکار دارند از مهارتهای به روز برای فروش برخوردار نیستند و این افراد عمدتا پایین بودن فروششان را به اشتباه، به وضعیت کلی جامعه یا بدی اوضاع مردم نسبت می دهند.

اکثر این افرادی که فروش کمی را تجربه می کنند، متاسفانه به دلیل اشتباه نگرش، به آموزش اعتقادی ندارند.

عده ای از آنها فرض را بر این می گذارند که آموزش ها صرفا مباحث تئوری وغیرکاربردی هستند و بدرد بازار واقعی نمی خورند که البته حرفشان در خصوص بسیاری از آموزش های موجود کاملا صحیح است.

عده ای دیگر قبلا تجربه ی نامطلوب از آموزش های غیرحرفه ای داشتند که بدیهی است احساس آنها را نسبت به آموزش کمی منفی کرده باشد و حق هم دارند اما برای همه ی ما پیش آمده که به پزشکی مراجعه کردیم و تجربه ی خوبی نداشتیم اما قطعا این موضوع نمی تواند دلیلی باشد برای اینکه درمان را رها کنیم و راه درست این است که به دنبال پزشکی خبره تر باشیم.

با توجه به تمام مواردی که مطرح شد برآن شدیم تا با آموزش نگرش ها ، تکنیک ها و فوت و فن های افزایش فروش به شیوه ای موثر،کمک کنیم تا روزهای پر برکت و پرسودی را تجربه کنید.

دشت اوّل به گونه ای تهیه شده که به صورت ساده و روان و کاربردی هر آنچه که در سه بخش اصلی فروش و بازاریابی به آن نیاز دارید را در اختیار شما قرار می دهد.

این دوره حاصل بیست و چهار سال تجربه ی واقعی استاد سعید وفائی در انواع بازارها (چه به عنوان فروشنده و بازاریاب، چه به عنوان مشاور) و نتیجه ی آموزش هایی است که طی این سالها گذرانده اند و مطالعه ی صدها کتاب و اجرا کردن روش ها و تکنیک های آنها در بازار ایران.

 و چیزهایی را در دشت اوّل به شما می آموزند که خودشان در بازار ایران تجربه کرده و از آن جواب گرفته اند.

قطعا شما هم مانند بسیاری از افرادی که با مشتری سر و کار دارند نیاز دارید تا شیوه های فروش بیشتر را فرا بگیرید.

چیزی ته دلتان می گوید حتما راهی هست تا فروشتان افزایش یابد.

همه ی افراد باهوش می دانند کار را باید به کاردان سپرد.

و دشت اوّل توسط کسی تهیه شده است که سالهاست در همین کشور و همین وضعیت بازار ، افزایش فروش را تجربه کرده و تکنیک های تست شده ای را در اختیار شما قرار می دهد.

 

 

 

 

*دوره ی جامع دشت اوّل شامل سه بخش اصلی می باشد*

 

بخش اول: سولدآوت(فروش بدون معطلی پایه)

که اصلی ترین کارش کمک به افزایش تعداد مشتری هاست

و طی 8ساعت به صورت ویدئویی روش هایی بسیار کاربردی و عمدتا کم هزینه برای مشتری یابی را همراه با کلی تکنیک دیگر برای افزایش تعداد مشتری به شما آموزش می دهد.

 

بخش دوم: فروش بدون معطلی VIP

که با جزییات به شما می گوید چطور کمتر نه بشنوید و بتوانید تعداد بیشتری از مشتریان بالقوه ای که با تکنیک های بخش اول بدست آوردید را متقاعد کنید تا از شما خرید کنند.

در این بخش طی 24ساعت کاربردی و مفید تمامی گامهای فروش حرفه ای به ترتیب و با مثال برای شما تشریح می شود تا بتوانید با افزایش مهارت خود،با نرخ تبدیل بالاتری فروشتان را افزایش دهید.

 

بخش سوم: معجون1000مشتری

به شما کمک می کند تعداد مشتری های وفادارتان را افزایش دهید و شعارش این است که اگر کسی 1000مشتری وفادار داشته باشد میلیاردر می شود.

در ادامه جزییات هر کدام از این بخش ها دقیق تر در اختیار شما قرار می گیرد.

بخش اول از دوره ی جامع دشت اوّل:

سولدآوت Sold Out
فروش بدون معطلی – پایه

در این بخش از دشت اوّل ،استاد سعیدوفائی طی 8ساعت(4جلسه) به شما آموزش می دهد چگونه مشتری های بیشتری داشته باشید.

از آنجایی که مشکل اکثر افراد و شرکتها این است که به تعداد کافی مشتری ندارند ،لازم است مهارتهای اساسی برای افزایش تعداد مشتری یا به اصطلاح پاخور یا زنگ خور را بیاموزند تا در بازار پر رقابت امروز دوام آورده و از رقبایشان پیشی بگیرند.

با نکات کاربردی این بخش، ایده ها و  راه های بسیار زیادی در اختیار شما قرار می گیرد تا بتوانید کسب و کارتان را به رشد و سودآوری بیشتر برسانید و فروشتان را چندبرابر کنید.

طوری که با شنیدن بعضی از آنها دود از سرتان بلند می شود و می گویید کاش خیلی زودتر با این روش ها آشنا شده بودید.

ولی نگران نباشید همین حالا هم یک قدم از خیلی ها جلوتر هستید، از آنهایی که خبر ندارند چنین آموزش هایی وجود دارد و آنهایی که فنجان ذهنشان آنقدر پر است که با وجود فروش پایین ،خود را نیازمند آموزش نمی بینند!

در بخش *سولدآوت* از دشت اوّل چه می آموزید؟

-5 اقدامی که برای افزایش فروش هر روز باید انجام شود

-اهمیت پوزیشن در بازار

-ایجاد تمایز و تمرکز بر بازار هدف

-روش های مشتری یابی حرفه ای

-اصول پایه ای تبلیغات

-استفاده از روابط عمومی برای برندینگ و فروش

 

-درک فرایند سفر مشتری برای ایجاد حس خوب

-7گام فروش حرفه ای

-شناخت و پیاده سازی مرحله ی صفرم فروش

-انواع توقعات مشتری و پاسخ به آن

-الگوی جدید فروش در جهان

بعد از گذراندن بخش *سولدآوت* و انجام تمرینات:

-درک بیشتری از کسب درآمد و افزایش سود در کسب وکارتان پیدا می کنید.

-روش های جدیدی برای مشتری یابی یاد می گیرید که سودتان را بیشتر می کند.

-یاد می گیرید قبل از هر گونه تماس با مشتری به بهترین شکل خودتان را آماده کرده و مرحله ی صفرم فروش را درست اجرا کنید تا بالاترین نتیجه حاصل شود.

-یاد می گیرید که یک فرایند فروش حرفه ای و پول ساز دقیقا چه مراحلی دارد و متوجه می شوید که یکی از دلایلی که خیلی ها نمی توانند فروش بالایی داشته باشند این است که مراحل فروش را به طور دقیق نمی شناسند و آن را به ترتیب اجرا نمی کنند و شما با این شناخت جلوی بسیاری از زیان ها را می گیرید.

-آگاهی بیشتر شما از فرایند همراهی با مشتری در قالب یک سفر کمک می کند تا مشتریان وفادارتری برای خود ایجاد کنید و از یکی از نقاط پولساز کسب و کار یعنی تکرار خرید مشتری کسب درآمد کنید.

-درک عمیق تری از تبلیغات پیدا می کنید و می توانید هوشمندانه تر تبلیغ کنید و نتیجه بگیرید.

-از روشی که کمتر شناخته شده است یعنی روابط عمومی برای بالا بردن جایگاه خود استفاده کنید و برند شخصی و سازمانی بهتری بسازید.

-و قطعا در پایان این دوره ی کوتاه مدت و کاربردی این توانایی را پیدا می کنید که رویکرد دقیق تری نسبت به یکی از اساسی ترین نیازها برای رشد کسب و کارتان پیدا کنید

بخش دوم از دوره ی جامع دشت اوّل:

فروش بدون معطلی- VIP

در این بخش استاد سعیدوفائی طی 24ساعت (12جلسه 2ساعته) به شما آموزش می دهد چگونه با آشنایی و تسلط بر گام های اساسی فروش ، درصد موفقیت و نرخ تبدیل خود را بالاتر برده و فروش و سود چند برابری را تجربه کنید.

نکاتی که در این دوره آموزش داده می شود بسیار عملیاتی و کاربردی است

و به جزیی ترین مسائل در ارتباط با مشتری پرداخته می شود.

در بخش* VIP فروش بدون معطلی* چه می آموزید؟

-چگونه با ایجاد اعتماد فروشمان را افزایش دهیم؟

-اهمیت برند شخصی در فروش بیشتر

-افزایش فروش از طریق شبکه سازی

-هفت گام اصلی فروش حرفه ای

-فلسفه و نیت در فروش

-فروشنده ی حرفه ای یک ارتباط ساز حرفه ای است

-کدام سطح باعث افزایش فروش می شود؟ B level  یا H level؟

-نقش هوش عاطفی در فروش

-شش احساس پایه ای در ارتباط دونفره

-الگوی من خوبم ، تو خوبی در ارتباط با مشتری

-توجه به مشتری باعث افزایش فروش می شود

-تکنیک بینظیر Q.A.S برای ایجاد صمیمیت با مشتری

-ابزارهای برقراری ارتباط موثر با مشتری

-کالبدشناسی رابطه برای حفظ مشتری

-تکنیک Kiss  در رابطه با مشتری

-جمله بندی صحیح و حرفه ای

-الفاظ و جملات ممنوعه

-استفاده از لحن مناسب برای تاثیرگذاری بیشتر

-نباید های زبان بدن فروشنده

-علائم منفی در زبان بدن مشتری

-چطور اثر اولیه ی مثبتی داشته باشیم

-فروشندگی یا دکتری

-خوب گوش کن ،خوب بفروش

-تکنیک 90/7/3 در مدیریت مشتری شاکی

-اهمیت همدلی با مشتری

-تکنیک PSIP برای ورود به مرحله ی کشف نیاز

-مهارت سوال پرسیدن برای فروش بیشتر

-انواع سوالات کالیبره برای فروش حرفه ای

-دلایل خرید در انواع مشتریان

-ساختار احساسات در خرید

-اصول پرزنت حرفه ای

-نورومارکتینگ و افزایش فروش

-مغز قدیم و جدید در فرایند خرید

-طراحی پرزنت حرفه ای فروش

-عبور از مخالفتها و بهانه های نخریدن

-تکنیک 3F

-غلبه بر اعتراض مشتری با reframing

-تکنیک قیاس

-نهایی سازی فروش

-شناسایی سیگنالهای خرید در مشتری

-چرا باید به CLV توجه کنیم؟

-نقش CRM  در نگهداشت مشتری

 

بعد از گذراندن بخش*VIP* و انجام تمرینات آن:

-تبدیل به فروشنده ای حرفه ای و پولساز می شوید.

-با انرژی و احساس متفاوت و بینظیری ،افزایش فروشتان را رقم می زنید.

-مهارتهای ارتباطی تان به شدت تقویت شده و کمتر از مشتری نه می شنوید.

-یاد می گیرید که یک فرایند فروش حرفه ای و پول ساز دقیقا چه مراحلی دارد و متوجه می شوید که یکی از دلایلی که خیلی ها نمی توانند فروش بالایی داشته باشند این است که مراحل فروش را به طور دقیق نمی شناسند و آن را به ترتیب اجرا نمی کنند و با این شناخت جلوی بسیاری از زیان ها را می گیرید.

-با آشنایی با تکنیکهای حرفه ای سوال پرسیدن، تسلط بیشتری روی مشتری پیدا می کنید و سرعت نهایی سازی فروشتان بالا می رود.

-یاد می گیرید چگونه محصولتان را معرفی کنید که مشتری خواهانش شود و فروش چند برابری را تجربه کنید.

-می آموزید چگونه با شناخت مغز مشتری فرایند فروش را تسهیل کنید.

-راحت تر می توانید از بهانه های مشتری برای نخریدن عبور کنید.بهانه هایی مثل “پول ندارم” ،

” گرونه” ، ” باید مشورت کنم” و …

-نهایی کردن فروش برایتان آسانتر می شود و می توانید به تعداد بیشتری فروش کنید.

-و قطعا در پایان این بخش ارزشمند و کاربردی این توانایی را پیدا می کنید که فروشتان را افزایش دهید و کسب و کارتان را رونق دهید.

 

بخش سوم از دوره ی جامع دشت اوّل:

معجونِ 1000 مشتری

سود اصلی شما و کسب درآمد زیاد ،زمانی حاصل می شود که مشتریان وفاداری داشته باشید که همیشه شما را به رقبایتان ترجیح می دهند.

به همین خاطر است که گفته می شود فروش دوم از فروش اول مهمتر است.

حتما شنیده اید که هزینه ی جذب یک مشتری جدید، 5 تا 30 برابر هزینه ی نگهداری مشتری فعلی است.

اما متاسفانه اکثر فروشندگان به این موضوع اهمیت نمی دهند و به همین خاطر است که سودبالایی را تجربه نمی کنند.

درصد کمی از فروشندگان ،درصد زیادی از سود و ثروت را به خود اختصاص می دهند ،زیرا به رضایت مشتری فعلی اهمیت زیادی می دهند.

طبق بررسی ها بسیاری از صاحبان کسب و کارهای کوچک و متوسط اطلاعات دقیقی از مشتریان خود ندارند و آنهایی که دارند هم هیچ برنامه ای برای تکرار خرید آنها ندارند.

خیلی ها حتی شماره ی مشتریان خود را هم ندارند و فکر می کنند در نوع کار آنها نمی شود از مشتری شماره ای گرفت ،که کاملا اشتباه است و در هر کاری که باشید لازم است با روش های صحیح(که در این بخش بامثالهای کاربردی یاد می گیرید)راه های تماس بامشتری را دریافت کنید.

از طرفی ما دائما ریزش مشتری داریم.اگر به لیست مشتریان سال گذشته نگاه کنید می بینید خیلی ها دیگر به شما مراجعه نکردند و این یعنی زیان.

تحقیقات نشان می دهدافزایش 5درصدی نگهداشت مشتری ،برابر است با 25 تا 75درصد سود بیشتر

بنابراین لازم است روش هایی را به کار بگیریم که باعث مراجعه ی مجدد مشتری شود.

در بخش سوم دشت اول با عنوان معجون 1000 مشتری با الگوها و نگرش ها و تکنیک های مربوط به حفظ ونگهداشت مشتری و برنامه ریزی برای آن آشنا می شوید.

در بخش *معجونِ1000مشتری* چه می آموزید؟

-چرا مشتری مداری به نفع ماست؟

-سیکل معیوب خرابی بازار را بشناسیم

-چرا مشتری قبلی پول سازتز از مشتری جدید است؟

-مشتری دائمی / مشتری موقت

-از حال خوب مشتری تا پول خوب مشتری

-خلاقیت برای حفظ مشتری سودآور

-مراقب مشتری های تروریست باشید

-کیلومتر اضافی ،شما را به موفقیت در کسب و کار می رساند

– تقسیم بندی مشتریان به 4گروه بر مبنای وفاداری و سودآوری

-مراقب باشید صدف های مزاحم، ورشکستتان نکنند

-سوالات مهمی که ،در مورد هر مشتری خود باید بدانید

-روش هایی کاربردی برای اینکه شماره تلفن مشتری را بگیرید

-سه سطح رضایت مشتری را بشناسید

-مشتری هواخواه، شما را پولدار می کند

-چرا حفظ رابطه از فروش مهمتر است؟

-شناسایی نقاط درد مشتری و رفع آن شما را ثروتمند می کند

-بهبود فرایند خرید باعث افزایش فروش می شود

-پرسنل ضعیف معادل است با فروش ضعیف

– حدود 40 مصداق از بی احترامی به مشتری که شاید مرتکبش شوید

-اهمیت یکپارچگی در رضایت و ماندگاری مشتری

-توجه به احساس و تجربه ی مشتری ، پول می سازد

-ایده های کاربردی برای خشنود کردن مشتری و فروش بیشتر

-اهمیت ستاره ها و ریویوها در دنیای امروز

بعد از گذراندن بخش *معجون 1000مشتری* و انجام تمرینات آن:

-یادمی گیرید کمتر مشتری هایتان را از دست بدهید.

-با حفظ مشتری ها سود بیشتری نصیبتان می شود.

-مشتریان خوشحال بیشتری خواهید داشت.

-با اجرای ایده های منحصر به فرد از رقبایتان پیشی می گیرید.

-رعایت این نکات منجر به افزایش فروش و سودآوری شما می گردد.

اینها توضیحاتی از سه بخش اصلی دوره ی جامع دشتِ اوّل بودند که یادگیری و رعایت هر کدام از این موارد می تواند تحولی در کسب و کار شما ایجاد کنند.

تمام مطالب دشتِ اوّل کاملا اجرایی و عملیاتی بوده و دوره به صورت تعاملی آماده شده است به این صورت که شما احساس می کنید در کلاسی مفرّح و پر از مطالب کلیدی و کاربردی حضور دارید.

شما در هر جلسه تمریناتی دارید که انجامش باعث ارتقای کسب و کارتان می شود.

شما بعد از هر جلسه می توانید پیشنهادات ارائه شده را در فرایند فروشتان پیاده سازی کرده و گاهی حس می کنید معجزه ای رخ داده و نتایج ، شگفت انگیز خواهد بود.

به دنیای جدید فروش خوش آمدید.

 

استادسعیدوفائی را بیشتر بشناسیم؟

سعیدوفائی بیش از 24سال است که تجربه ی عملی فروش در کف بازار  و همینطور فروش حضوری و شرکتی و آنلاین را دارد.

او ابتدا ویزیتور بیمه بوده ودرطی این سالها به عنوان فروشنده و مدیرفروش در زمینه ی فروش اقلام سوپر مارکتی، کیسه های پلی پروپیلن ، تجهیزات و خدمات تاسیسات ساختمان،فروش نمای ساختمان، فروش وب سایت و خدمات مربوطه مثل SEO ، محصولات سلامتی و زیبایی و فروش مستقیم از طریق بازاریابی شبکه ای و فروش دوره های آموزشی به صورت مستقیم و در انواع کسب و کارها در قالب مشاور فروش و بازاریابی کسب تجربه نموده است.

در طی سالهای اخیر تیم های فروش میلیاردی بسیاری از مدرسین دیگر وسازمان های بزرگ را آموزش داده است از جمله اساتید و مدرسینی که تیم فروششان توسط استاد سعید وفائی آموزش داده شده می توان به این اسامی اشاره کرد:

علی حاجی محمدی، ماهان تیموری، احمدکلاته، محمدعلی شهبازی، مهشید رئیسی، پیام بهرامپور(بیشترازیک) ،علی صابریان(خانه سرمایه)،محمدهلاکویی،محسن تیموری، پریسانصری، سامانی(مسترتریدر)، حسین عظیمی، علیرضا مطلبی(پتانسیل) محمدحسین حنفی(حنفیکارز) ، معین فرجی ، TJ(اوپوفارکس) و…

و بخشی دیگر از رزومه ی استادسعیدوفائی

دکترای حرفه ای کسب و کار DBA

مستربین المللی NLP

مستر بین المللی Reiki

کارشناس بیش از 285 برنامه صداوسیما

مدرس دوره های MBA  و DBA

مدرس دوره های تربیت مدرس

هیات علمی کنفدراسیون جهانی ایفائو

مشاور تیم ملی ورزش های ذهنی ایران

شاگردی در محضر اساتید مطرحی همچون برایان تریسی،جان مکسول ، ریچارد دنی

با سابقه ی تدریس به ده ها هزار نفر در ایران و امارات و ترکیه و اروپا

20سال سابقه ی تدریس و سخنرانی و مشاوره

برای یادگیری ، مدرسی را انتخاب کنید که هم دانش و مهارت و هم تجربه ی کافی داشته باشد و آنچه آموزش می دهد را زندگی کرده باشد.

همین الان به شماره های زیر پیام دهید تا فرصت یادگیری قلق های فروش را از دست ندهید.

 

09021399906

09021399907  

Saeed_vafaee

saeedvafaee.ir

فهرست